Telefoonnummer

info@massagepraktijkmarlies.nl

Kom je voor de eerste keer of met een nieuwe klachten dan adviseer ik om voor de eerste afspraak 60 minuten in te plannen.
Voor alle massages geldt dat ik, in overleg, gebruik maak van verschillende technieken. Denk hierbij aan bindweefselmassage, cupping, dorn-therapie, manuele lymfe drainage  triggerpoint-therapie etc.

Massage bij nek- en schouderklachten

Een ideale massage bij klachten van de rug, schouders en nek. De knoopjes worden weggemasseerd. De massage bevorderd de nachtrust het verlicht pijn en stijfheid en zorgt ervoor dat je weer soepel kunt bewegen.

Holistische massage

Lichaam en geest zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Gedachten en emoties uit het verleden maar ook uit het nu kunnen zich via het lichaam uiten in vage klachten. Vaak heb je al veel geprobeerd om deze klacht te bestrijden en soms blijft de klacht ook een poosje weg.
Door middel van massagetherapie wordt je uitgenodigd om op een andere manier naar jouw klachten te kijken.  We gaan samen op onderzoek, door middel van massages (er hoeft niets te veranderen of worden weggemasseerd), coaching en/of oefeningen. Soms krijg je een thuisopdracht mee.
Je leert nog beter naar jouw lichaam te luisteren zodat het kan ontspannen en het zelfhelend vermogen kan activeren. Jij komt weer in balans. Uiteindelijk wordt jouw lichaam weer een fijne plek om te bewonen.

Klassieke massage

De klassieke massage, ook wel Zweedse massage genoemd, is vooral gericht op het soepel maken van spieren en het wegmasseren van pijnlijke spierknopen en verklevingen van bindweefsel onder de huid. Deze massagevorm is geschikt voor iedereen met of zonder pijnklachten.